Meble na weselu – kupować czy wypożyczyć
Wesele to jedno z najważniejszych wydarzeń w naszym życiu i jeśli mamy szczęście, jedyne o takim kalibrze. Dowcipy o drużbie witających gości ponownie na następnym weselu bawią niestety tylko na wieczorze kawalerskim. Jednorazowy charakter wesela w oczywisty sposób skłania nas do tego, by wykorzystywane w tym czasie meble były raczej wypożyczane, niż kupowane. Ale nie jest to żelazna zasada o uniwersalnym zastosowaniu.
Nasz własny arsenał nam raczej nie wystarczy
W pierwszej kolejności, co by się nie działo, staramy się zawsze poradzić sobie we własnym zakresie. Jeśli sami organizujemy przyjęcie weselne, na pewno zrobimy specjalny remanent, by sprawdzić, na ile jesteśmy sobie w stanie poradzić już teraz. Wynik takiego przeglądu raczej będzie mizerny, ponieważ w typowym domu nawet samych krzeseł raczej nie ma za dużo i wliczając również krzesła o charakterze roboczym, trudno będzie liczyć na więcej opcji, niż dla kilkunastu osób. W przeciętnym domu będzie to nawet mniej, ponieważ jeśli mamy czterech domowników i rezerwujemy zawsze przestrzeń dla czterech dodatkowych osób, daje to nam osiem miejsc, więc trudno na tym zorganizować wesele.
W przypadku dokupienia odpowiedniej ilości krzeseł, ale też stołów oraz innych elementów wyposażenia, bo przecież nie będziemy chcieli zaprezentować pustego stołu, powstanie bardzo oczywiste pytanie, co potem zrobimy z takimi meblami? Jeśli w domu na co dzień są wspomniane cztery osoby, a mamy na ich użytek czterdzieści krzeseł, wciąż licząc bardzo ostrożnie, będziemy mieli co najwyżej bardzo ładne ozdoby w domu, a bardziej prawdopodobne jest, że zagracimy sobie strych lub inne miejsce przechowywania niepotrzebnych sprzętów.
Jeśli jednak meble będziemy w stanie zagospodarować lub też jesteśmy na przykład agencją ślubną, to zakup mebli na ślub poprzez sklep internetowy https://meble-bik.pl będzie strzałem w dziesiątkę. Kupując przez Internet zawsze możemy uzyskać lepszą cenę, niż w sklepie stacjonarnym, wiadomo oczywiście, że meble zwykle przychodzą do nas „w częściach”, my musimy je złożyć, ale przy kilkudziesięciu meblach różnica w cenie będzie ogromna, a składanie nie takie straszne… szczególnie, gdy będą to robić przyszli małżonkowie 🙂
Wypożyczanie jest proste ale…
Decydując się na wypożyczenie potrzebnych rzeczy, nasze pole do manewru okaże się naprawdę bardzo dobre tym bardziej, że krzesła i stoły, czyli najważniejsze elementy weselnego wyposażenia, są zadziwiająco tanie. Jeśli się chwilę zastanowić, nie powinno nas to jakoś specjalnie dziwić, ponieważ jest to w końcu tylko wypożyczenie mebli na kilka dni, więc nawet po doliczeniu opłat za przewóz i ubezpieczenie mebli (bo bardzo możliwe jest ich jakieś uszkodzenie), kwota będzie naprawdę zadowalająca, choć nie zawsze tak jest, podpisując umowę o wynajem warto zerknąć uwagę na kwestie odpowiedzialności i odszkodowań – to może być największa przeszkoda przy wynajmowaniu mebli na ślub.
Nie chodzi nawet o same pieniądze, najważniejsza aby nasz wybór był właściwy. Istnieją specjalne firmy, które specjalizują się w wypożyczaniu takich właśnie elementów wyposażenia wnętrz. Są one zawsze na czasie i oferują nam możliwie najwyższa jakość. Niezależnie od tego, jaką stylistykę wybierzemy na nasz ślub oraz w jak wielkiej skali będziemy chcieli działać, firma na pewno poradzi sobie ze zrealizowaniem naszego zamówienia.
A jak już będzie po wszystkim? Nas to specjalnie nie interesuje, ponieważ przyjedzie ekipa i wszystko pozabiera. Można wręcz powiedzieć, że pomogą nam posprzątać, co jest kwestią wartą uwagi. Świadoma jest tego na pewno każda osoba, która kiedykolwiek organizowała większą imprezę – jej przygotowanie to jedno, ale zrobienie porządku już po wszystkim to kolejne wyzwanie o skali na miarę pierwszego.
Kiedy z kolei przyjdzie kolejne wesele w rodzinie, będziemy już mieli doświadczenia związane z wypożyczaniem i aranżowaniem wystroju weselnego.